Sari la conținut

Remediere probleme conectare

Dacă întâmpini dificultăți la conectarea în platformă, utilizează arborele decizional pentru a identifica rapid cauza problemei și a descoperi soluțiile potrivite. Acest instrument te va ghida pas cu pas printr-o serie de întrebări și opțiuni, ajutându-te să rezolvi orice situație legată de autentificare, cum ar fi parole uitate, erori de acces sau probleme tehnice.

Nu pot să intru în cont

Alege din variantele de mai jos situația care ți se potrivește:

Cum ai încercat să accesezi Redirecționează?

Alege din variantele de mai jos situația care ți se potrivește:

Recuperare parola cont Redirecționează

Dacă ți-ai uitat parola contului Redirecționează, trebuie să urmezi pașii de mai jos pentru recuperarea ei:

  1. Intră în pagina de Autentificare, mergi la secțiunea Conectare cu email și parolă și apasă pe butonul Ți-ai uitat parola?

  2. În pagina pentru recuperarea parolei, va trebui să-ți introduci adresa de email asociată contului și să apeși Trimite

  3. Vei primi un email pe adresa introdusă cu instrucțiuni pentru a schimba parola

  4. Apasă pe butonul de Resetare parolă din email și completează noua parolă în pagina deschisă.

  5. Felicitări, ți-ai recuperat parola. Acum va trebui să te loghezi cu parola nouă pentru a-ți putea accesa contul.

Dacă vrei să afli mai multe despre conectarea prin email și parolă consultă pagina dedicată de suport sau contactează-ne folosind formularul de suport.

Recuperare cont NGO Hub

Dacă ți-ai uitat parola contului NGO Hub, trebuie să urmezi pașii de mai jos pentru recuperarea ei:

  1. Intră în aplicația NGO Hub și apasă pe Intră în cont

  2. Apasă pe butonul Forgot your password?

  3. În pagina pentru recuperarea parolei, va trebui să-ți introduci adresa de email asociată contului și să apeși butonul Reset my password

  4. Vei primi un email pe adresa introdusă cu instrucțiuni pentru a schimba parola

  5. Urmează instrucțiunile din mail

  6. Felicitări, ți-ai recuperat parola. Acum va trebui să te loghezi cu parola nouă pentru a-ți putea accesa contul.

Dacă vrei să afli mai multe despre conectarea prin NGO Hub consultă pagina dedicată de suport sau contactează-ne folosind formularul de suport.

Contactează-ne

Pentru a rezolva problema pe care o întâmpini, te rugăm să ne contactezi - suntem aici pentru a te ajuta să rezolvi rapid orice dificultate !

Te rugăm să completezi formularul de suport pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine problema cu care te confrunți.

Vom reveni spre tine cât mai curând posibil !

Ce fel de cont ai?

Alege din variantele de mai jos situația care ți se potrivește:

Ce eroare primești?

Alege din variantele de mai jos situația care ți se potrivește:

Eroarea aceasta e determinată de faptul că emailul sau parola nu sunt corecte

Ce eroare primești?

Alege din variantele de mai jos situația care ți se potrivește:

Eroarea aceasta e determinată de faptul că emailul sau parola nu sunt corecte

Aplicația Redirecționează este activă în NGO Hub ?

Alege din variantele de mai jos situația care ți se potrivește:

Aplicație activă

Dacă aplicația este activă și nu te poți conecta la ea prin NGO Hub, cel mai probabil administratorul NGO Hub nu ți-a dat permisiuni pentru a face acest lucru, așa că te rugăm să iei legătura cu el și să îl rogi să urmeze acești pași (care sunt disponibili și în pagina de suport dedicată):

  1. Trebuie să se conecteze în aplicația NGO Hub

  2. Să meargă la secțiunea “Utilizatori“

  3. Să te adauge pe tine și pe colegii care vor utiliza aplicația Redirecționează

  4. Să dea click pe numele vostru din secțiunea “Utilizatori“, după ce ați acceptat invitația primită pe mail

  5. Să vă bifeze accesul lor la aplicația Redirecționează

Dacă vrei să afli mai multe despre conectarea prin NGO Hub consultă pagina dedicată de suport sau contactează-ne folosind formularul de suport.

Aplicație inactivă

Dacă ești persoana care administrează contul NGO Hub al organizației, urmează pașii de mai jos pentru activarea platformei Redirecționează:

  1. Accesează contul NGO Hub și activează aplicația Redirecționează

  2. Te conectezi în aplicația NGO Hub

  3. Mergi la secțiunea "Toate aplicațiile" din meniul din stânga

  4. Caută și deschide aplicația "Redirecționează" apăsând butonul "Mai mult"

  5. Apasă butonul din partea stângă jos "Solicită aplicația"

  6. Acum aplicația este activă și poți apăsa "Deschide aplicația"

Dacă aplicația Redirecționează nu este activă în contul NGO Hub, iar tu ești persoana care administrează contul NGO Hub, aceștia sunt pașii pe care trebuie să îi urmezi pentru a o activa:

  1. Te conectezi în aplicația NGO Hub

  2. Mergi la secțiunea "Toate aplicațiile" din meniul din stânga

  3. Caută și deschide aplicația "Redirecționează" apăsând butonul "Mai mult"

  4. Apasă butonul din partea stângă jos "Solicită aplicația"

  5. Acum aplicația este activă și poți apăsa "Deschide aplicația"

Dacă rolul tău în organizație nu este acela de a gestiona declarațiile 230 care vin prin aplicația Redirecționează, acum le poți da acces colegilor responsabili la Redirecționează prin NGO Hub urmând acești pași:

  1. Te conectezi în aplicația NGO Hub

  2. Mergi la secțiunea “Utilizatori“

  3. Adaugă-ți colegii care vor utiliza aplicația Redirecționează

  4. Roagă-i să accepte invitația primită pe email

  5. Dă click pe numele lor din secțiunea “Utilizatori“

  6. Bifează accesul lor la aplicația Redirecționează

În cazul în care nu ești persoana care administrează contul NGO Hub, ia legătura cu aceasta și roag-o să urmeze pașii de mai sus pentru a activa aplicația / a-ți da acces la aplicație.

Dacă vrei să afli mai multe despre conectarea prin NGO Hub consultă pagina dedicată de suport sau contactează-ne folosind formularul de suport.

Acest site folosește cookie-uri

Pentru a-ți oferi o experiență bună de navigare, utilizăm fișiere de tip cookie. Dacă nu ești de acord cu utilizarea cookie-urilor, poți să îți retragi consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor prin modificarea setărilor din browser-ul tău.

Mai multe informații